OÜ KBM Pharma
Registrikood 10251683
Tähtvere 4, 51007 Tartu
E-post [email protected]
Telefon +372 7338080
1. Müügilepingu kehtivus, kauba- ja hinnainfo
1.1 Müügitingimused kehtivad KBMtervis.ee (edaspidi Veebipood) ja ostja vahel kaupade ostmisel.
1.2 Veebipoes müüdavate toodete hinnad on märgitud toodete juurde. Hinnale lisandub tasu kauba kättetoimetamise eest.
1.3 Kõik Veebipoes olevad hinnad on eurodes ja sisaldavad käibemaksu 22%.
1.4 Kauba kättetoimetamise tasu sõltub transpordiviisist. Kättetoimetamise tasu kuvatakse ostjale tellimuse vormistamisel.
1.5 Teave kauba kohta on esitatud Veebipoes vahetult kauba juures.
2. Tellimuse vormistamine
2.1 Kauba tellimiseks tuleb lisada soovitud tooted ostukorvi. Tellimuse vormistamiseks tuleb täita nõutud andmeväljad ning valida sobiv kauba kohaletoimetamise viis. Seejärel kuvatakse ekraanile tasu suurus (kauba müügihind ning kohaletoimetamise tasu), mis tuleb tasuda pangalingi kaudu või muu Veebipoes kättesaadavaks tehtud makselahenduse abil. Pärast kauba eest tasumist tuleb vajutada linki „Tagasi kaupmehe juurde“.
2.2 Tellijal on toodete ja teenuste eest võimalik tasuda, kasutades järgnevaid pangalinke läbi Maksekeskuse: Swedbank, SEB, Luminor, LHV, Coop Pank, Pocopay. Tellitud kaupade ja teenuste eest tasumisel kasutatav valuuta on Euro (€)
2.3 Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Veebipoe arvelduskontole.
Tellimuse kinnitamisel saadetakse ostjale arve ostu vormistamisel sisestatud e-posti aadressile.
2.4 Kui tellitud toodet ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel, teavitatakse sellest ostjat esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha (sh kauba kättetoimetamise kulud) viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul teate saatmisest.
3. Kohaletoimetamine ja üleandmine
3.1 Tellitud toote kohaletoimetamist teostab logistikapartner Smartpost.
3.2 Kaupasid tarnitakse Eesti Vabariigi piires.
3.3 Kauba saatmiskulu hinnainfo on kuvatud saatmisviisi juures.
3.4 Saadetised jõuavad üldjuhul ostja määratud sihtpunkti 3 tööpäeva jooksul alates müügilepingu jõustumisest. Erandlikel juhtudel võib kättetoimetamine võtta kauem aega.
3.5 Kauba kohaletoimetamisel ostja poolt valitud SmartPOST pakiautomaati või kulleriga lisandub kauba hinnale kohaletoimetamise tasu vastavalt valitud teenusepakkuja hinnakirjale, mis on kuvatud Veebipoes saatmisviisi juures. Kauba kohaletoimetamine pakiautomaati on ostjale tasuta, kui tellimuse maksumus on summas 39 EUR või enam.
3.6 Tööpäeviti enne kella 12:00 tellitud kaup saadetakse välja samal päeval, hiljem tellitud kaup saadetakse välja järgmisel tööpäeval. Kaubad jõuavad ostjani vastavalt ostja valitud teenusepakkuja tingimustele. SmartPosti (siit).
3.7 Juhul, kui ostja avastab kauba kättesaamisel, et talle on saadetud vale või defektne kaup või kaup ei jõua kliendini heas seisukorras ja kinnises pakendis, peab klient viivitamatult ühendust võtma Veebipoega kirjutades e-posti aadressil [email protected] või helistama tööpäeviti 9-17.00 telefonil: +372 7338080
4. Lepingust taganemise õigus
4.1 Ostjal on õigus sidevahendi abil sõlmitud lepingust osaliselt või täielikult taganeda 14 päeva jooksul pärast kauba kättesaamist.
4.2 Taganemisõigus ei kohaldu toodetele, milleks on suletud pakendis asjad, mis ei ole kõlblikud tagasisaatmiseks tervisekaitse või hügieenilistel põhjustel ning kui suletud pakend on pärast kohaletoimetamist avatud.
4.3 14-päevase tagastamisõiguse kasutamiseks ei tohi tellitud toodet kasutada muul viisil kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks viisil nagu see on lubatud kauba testimiseks füüsilises poes.
4.4 Taganemisõigus ei kohaldu, kui ostjaks on juriidiline isik.
4.5 Kauba tagastamiseks tuleb esitada kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis lepingust taganemise avaldus, mille tüüpvormi leiab siit, taganemisavaldus tuleb saata e-posti aadressile [email protected] hiljemalt 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest.
4.6 Kauba tagastamise kulud kannab ostja, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjus seisneb asjaolus, et tagastamisele kuuluv asi ei vasta lepingule (nt saadeti vale või defektiga asi). Nimetatud juhul tuleb esitada kauba kohta lepingust taganemise avaldus.
4.7 Ostja on kohustatud taganemisõiguse kasutamisel tagastama kauba müüjale hiljemalt 14 päeva jooksul arvates taganemisavalduse esitamisest.
4.8 Veebipood tagastab tagastatava kauba kättesaamisel ostjale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel arvates taganemisavalduse saamisest, kõik ostjalt lepingu sõlmimisel saadud tasud.
4.9 Veebipood võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva asja tagasi saanud või kuni ostja on esitanud tõendid, et on asja tagasi saatnud (üle andnud vedajale), sõltuvalt sellest, kumb toimub varem.
4.10 Kui ostja on sõnaselgelt valinud Veebipoe pakutud kõige odavamast tavapärasest asja kättetoimetamise viisist erineva kättetoimetamise viisi, ei pea Veebipood ostjale tagastama kulu, mis ületab tavapärase kättetoimetamise viisiga seotud kulu.
4.11 Veebipoel on õigus taganeda müügitehingust ning nõuda ostjalt tagasi kaup, kui kauba hind Veebipoes on eksituse tõttu märgitud oluliselt alla kauba turuhinna.
4.12 Juhul, kui ostja ei võta tellitud kaupa 7 kalendripäeva jooksul pakiautomaadist välja ning pakiautomaadi teenuse osutaja tagastab saadetise Veebipoele vastavalt teenuse osutaja tingimustele, loetakse ostja lepingust taganenuks ning müüja tagastab kliendile ostusumma koos kättetoimetamiskuluga viivitamata, kuid mitte hiljem kui 30 kalendripäeva jooksul.
5. Kauba kohta pretensiooni esitamise õigus
5.1 Kui tootel ilmneb puudusi hiljem kui 14 päeva jooksul, on ostjal õigus esitada pretensioon 2 aasta jooksul alates kauba üleandmise hetkest.
5.2 Ostjal tuleb lepingutingimustele mittevastava või puudusega kauba kohta pretensioon esitada hiljemalt kahe kuu jooksul puuduse ilmnemisest kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis. Avalduse tüüpvormi leiab siit: Pretensiooniavaldus tuleb saata e-posti aadressile: [email protected]
5.3 Veebipood ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud ostja süül (näiteks toote mittekorrapärase hoiustamise korral.)
5.4 Kui Veebipoest ostetud tootel on puudused, mille eest Veebipood vastutab, asendab Veebipood puudusega kauba. Kui toodet ei ole võimalik asendada, tagastab Veebipood ostjale kõik müügilepinguga kaasnenud tasud.
5.5 Veebipood vastab tarbija esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 14 päeva jooksul.
6. Isikuandmete töötlemine
6.1 Privaatsustingimustega on võimalik tutvuda siin.
6.2 Veebipood kasutab küpsiseid. Küpsis on pisike tekstifail, mille veebilehitseja salvestab automaatselt kliendi poolt kasutatavasse seadmesse. Küpsiseid kasutatakse teabe kogumiseks selle kohta, kuidas klient Veebipoodi kasutab, eesmärgiga pakkuda kliendile paremat kasutajakogemust.
6.3 Teie ettevõte on isikuandmete vastutav töötleja, Teie ettevõte edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Maksekeskus AS-ile.
7. Vaidluste lahendamine
7.1 Kui ostjal on Veebipoe osas pretensioone, tuleb need saata aadressile [email protected] või helistada telefonil: +372 7338080 (E-R kl 9-17)
7.2 Kui ostja ja Veebipood ei suuda lahenda vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. www.komisjon.ee. Menetlustingimustega saab tutvuda ning avaldust esitada siin. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada ostja ja Veebipoe vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta.
7.3 Ostja võib pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole. (http://ec.europa.eu/consumers/odr/)22